کودکان کشته شده در حرم شاه چراغ سند مظلومیت ایران

دشمنت را بشناس

ای  هم وطنان به خواب رفته بیدار شوید و دشمن خود را بشناسید. نگاه کنید"  این همان دشمن به پوست بره رفته است که تا دیروز از او دفاع می کردید و از شعار او(زن-زندگی-آزادی)حمایت می کردید. ببینید چگونه بزدلانه از پوسته ی حیله و فریب خود خارج می شود و خوی گرگ صفتانه خود را نشان می دهد. این همان کسی است که فکر می کردید مدافع حقوق شماست و دایه دلسوزتر از مادر بودنش نشانه غمخواری است. نه…..خواهشا بنگرید و بفهمید که اینان گرگان دیروزند؛ که وقتی در برابر ایستادگی و مقاومت مقتدرانه و فهم و بینایی شما کم آوردند، مانندموش ماری به لانه خود خزیدند و پوست انداخته و رنگ عوض کردند. حاضر شدند، دندان های تیز خود را بشکنند و پوزخند زنانه وارد شوند. پشمینه نرم به تن کنند و پنجه های درنده خود را بچینند  و سم ستوران بگذارند. همه ی اینها به خاطر حیلت دادن و فریب شماست.

باور کنید و از خواب غفلت بیرون آیید، کسی خارج از این مرزها دلش برای ما نمی سوزد. برعکس گرگ صفتان دندادن تیز کرده اند و همچون سگان هار آب دهان می ریزند برای منابع مردمی ما، منابع مالی ما و انرژی طبیعی ما. دزدان تاریخ  در افکار مالیخولیایی خود فکر می کنند که دوران پهلوی بر می گردد  و دزدیهای  خود را از سر می گیرند.

عزیزان دل” بصیرت به خرج دهید و دشمن خود را بشناسید. اینان همان شمر و یزید این زمانه اند که حتی به کودک ترسیده و گریان که محکم آغوش پرمهر مادری را در بر گرفته بود هم رحم نکردند. آنها همان گرگانند که روباه مکار و گربه نره ی خود را در داخل کشور گماشته اند و مترسکان خیمه شبازی خود را به هر سو می کشند تا به خیال باطل خود، در این حکومت اسلامی ناامنی ایجاد کنند. بدبختان دارند کهیر می زنند، دارند کرک و پر می ریزند از پایداری و مردانگی شما.

به تصاویرشهیدان عزیزمان در حرم شاه چراغ که در خون خود غلتیدند، خوب نگاه کنید.

کودکان کشته شده در حرم شاه چراغ سند دشمنی این گرگ صفتان است.

چادران خونین در حرم شاه چراغ سند رذالت و پستی آنان است.

جوانان غرق به خون در حرم شاه چراغ که هیچ اسلح ای در دست نداشتند در دستانشان تنها کیسه کفشهایشان بود و مهر و تسبیح و جانماز، اینها  سند خونخواری این حیوانات انسان نماست.

 اینان همه سند مظلومیت ایران است.

#شاه_چراغ

#تبیین

#آ_ر_تین

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.