سالروز فتح خرمشهر مبارک

یکی از فراز‌های حماسی سخنان امام(ره)

حضرت امام سخنان بسیار زیادی در بعد حماسی دفاع مقدس دارند که هر چه شما بخوانید چیزی جز عزت وبزرگی از آن مشاهده نمی‌کنید. آن حضرت در یکی از سخت‌ترین شرایط جنگ که دشمن به صورت ناجوانمردانه از سلاح‌های شیمیایی استفاده می‌کرد،خطاب به مردم ویاران بسیجی خود می‌فرمایند: “امروزروز مقاومت است، چنان بر صدام وآمریکا واستکبار غرب سیلی زنید که برق آن چشمان استکبار شدن راکور کند. امروز روز درنگ نیست. امروز روز صیقل انسانیت انسان است. روز جنگ است. روز احقاق حق است وحق را باید گرفت وانتظار آن که جهان خواران ما رایاری کنند بی‌حاصل است. امروز روز حضور در حجله جهاد وشهادت ومیدان نبرد است. روز نشاط عاشقان خداست. روز جشن وسرور عارفان الهی است. امروز روز نغمه سرایی فرشتگان در ستایش انسان‌های مجاهد ماست. درنگ امروز، فردای اسارت باری را به دنبال دارد. امروز باید لباس محبت دنیا را از تن بیرون نمود وزره جهاد ومقاومت پوشیده ودر افق طلیعه فجر تا ظهور شمس به پیش تاخت وضامن بقای خون شهدا بود.”

برای من که در جبهه بودم وحماسه فتح خونین شهر را درک کردم، حالا که این جملات را می‌خوانم احساس حقارت می‌کنم. اگر می‌خواستیم حق این کلمات را ادا کرده باشم، فقط باید شهید می‌شدیم. انسان احساس می‌کند ادا کردن حق این قلم، فقط شهادت است. مانند شمشیری که حق آن را اگر بخواهی ادا کنی باید به خون دشمنان خدا آغشته کنی. شهیدان حق امام را اداکردند وما در آغاز راهی هستیم که فقط لطف وکرم خدا ما را به “افق طلیعه فجر” که انشا ءالله ظهور حضرت حجت ابن الحسن المهدی روحی له الفداء است خواهد رسانید. بدون شک مردم ما که لیاقت پیروی از آن امام را داشتند، یاران خوبی برای بقیه‌الله الاعظم خواهند بود و ما در “انتظاررویت خورشیدیم.

سردار سید علی بنی لوحی از زمره فرماندهان دفاع مقدس

برگرفته از سایت باشگاه اندیشه

  • نظر از: زهرا سادات
    1395/03/03 @ 07:14:08 ب.ظ

    زهرا سادات [عضو] 

    ????دکتر جلیلی: مقامات آمریکایی به نوه های خود خواهند گفت در سوم خرداد هیچ غلطی نتوانستیم بکنیم❗️❗️❗️

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.